Kaip suplanuoti ir vykdyti sėkmingą socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampaniją jūsų verslui

Kaip suplanuoti ir vykdyti sėkmingą socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampaniją jūsų verslui

Socialinė žiniasklaida tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. Pasaulyje yra daugiau nei 3,6 mlrd. aktyvių socialinės žiniasklaidos naudotojų, todėl nenuostabu, kad įmonės naudoja socialinės žiniasklaidos platformas, kad pasiektų savo tikslinę auditoriją. Tačiau socialinės žiniasklaidos rinkodara – tai ne tik turinio skelbimas „Facebook”, „Twitter” ar „Instagram”. Jai reikia gerai suplanuotos strategijos, kuri atitiktų jūsų verslo tikslus. Šiame vadove aptarsime, kaip suplanuoti ir vykdyti sėkmingą jūsų verslo socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampaniją.

1 žingsnis: apibrėžkite savo tikslus

Prieš pradėdami planuoti socialinės žiniasklaidos kampaniją, turite apibrėžti savo tikslus. Ką norite pasiekti vykdydami socialinės žiniasklaidos rinkodarą? Ar norite padidinti prekės ženklo žinomumą, nukreipti lankytojų srautą į savo svetainę, generuoti potencialius klientus, ar padidinti pardavimus? Tikslų apibrėžimas padės jums sukurti tikslingą socialinės žiniasklaidos strategiją.

2 žingsnis: pažinkite savo auditoriją

Norėdami sukurti veiksmingą socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampaniją, turite žinoti savo tikslinę auditoriją. Kas jie yra? Kokie jų interesai? Kokiomis socialinės žiniasklaidos platformomis jie naudojasi? Žinodami savo auditoriją, galėsite kurti turinį, kuris su ja rezonuoja.

3 žingsnis: pasirinkite tinkamas platformas

Ne visos socialinės žiniasklaidos platformos yra vienodos. Kiekviena platforma turi savo unikalias funkcijas, auditoriją ir turinio formatą. Rinkitės platformas, kurios atitinka jūsų verslo tikslus ir tikslinę auditoriją.

4 žingsnis: sukurkite turinio strategiją

Dabar, kai žinote savo tikslus, tikslinę auditoriją ir socialinės žiniasklaidos platformas, laikas sukurti turinio strategiją. Turinio strategija turėtų apimti turinio, kurį kursite, tipą, skelbimo dažnumą ir toną.

5 žingsnis: įtraukite savo auditoriją

Socialinė žiniasklaida yra dvipusis komunikacijos kanalas. Bendraukite su savo auditorija atsakinėdami į komentarus, prašydami atsiliepimų ir rengdami konkursus ar dovanas.

6 žingsnis: išmatuokite rezultatus

Socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanijos sėkmės matavimas yra labai svarbus siekiant nustatyti jos veiksmingumą ir atlikti patobulinimus. Naudokite socialinės žiniasklaidos analizės priemones, kad galėtumėte išmatuoti tokius rodiklius kaip pasiekiamumas, įsitraukimas ir konversijos.

DUK

1: Kaip pasirinkti savo verslui tinkamas socialinės žiniasklaidos platformas?

Rinkitės socialinės žiniasklaidos platformas, kurios atitinka jūsų verslo tikslus ir tikslinę auditoriją. Norėdami priimti pagrįstą sprendimą, ištirkite kiekvienos platformos demografinius duomenis, turinio formatą ir funkcijas.

2: Ką reikėtų įtraukti į socialinės žiniasklaidos turinio strategiją?

Į socialinės žiniasklaidos turinio strategiją turėtų būti įtrauktas turinio, kurį kursite, tipas, skelbimo dažnumas ir balso tonas. Ji taip pat turėtų atitikti jūsų verslo tikslus ir tikslinę auditoriją.

3: Kaip galiu įtraukti savo auditoriją?

Bendraukite su savo auditorija socialinėje žiniasklaidoje reaguodami į komentarus, prašydami grįžtamojo ryšio ir rengdami konkursus ar akcijas. Skatinkite naudotojų kuriamą turinį dalydamiesi klientų istorijomis arba rengdami klausimų ir atsakymų sesijas.

4: Kokie yra kai kurie socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanijos sėkmės matavimo rodikliai?

Socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanijos sėkmei matuoti naudojami tokie rodikliai: pasiekiamumas, įsitraukimas, paspaudimai, konversijos ir investicijų grąža (ROI).


Naudodamiesi šiais patarimais galite sukurti socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampaniją, kuri padės jūsų verslui augti ir siekti sėkmės.

Parašykite komentarą