Kaip sukurti ir pradėti sėkmingą „Kickstarter” kampaniją: Žingsnis po žingsnio vadovas

Kaip sukurti ir pradėti sėkmingą "Kickstarter" kampaniją: Žingsnis po žingsnio vadovas

Sėkmingos „Kickstarter” kampanijos pradžia gali būti nelengva užduotis, ypač jei esate šios platformos naujokas. Tačiau pasirinkę tinkamą požiūrį ir strategiją galite surinkti lėšų ir įgyvendinti savo kūrybinį projektą. Šiame žingsnis po žingsnio vadove supažindinsime jus su sėkmingos „Kickstarter” kampanijos kūrimo ir paleidimo procesu.

Nustatykite savo projektą ir tikslus

Prieš pradėdami „Kickstarter” kampaniją, turite aiškiai įsivaizduoti, ką norite pasiekti. Pradėkite nuo savo projekto ir tikslų apibrėžimo. Apie kokį projektą kalbama? Kokie yra jūsų projekto tikslai? Kaip „Kickstarter” surinktos lėšos padės jums pasiekti šiuos tikslus?

Sukurkite įtikinamą istoriją

Kai jau apibrėžėte projektą ir tikslus, metas sukurti įtikinamą istoriją, kuri sudomintų ir motyvuotų potencialius rėmėjus. Jūsų istorija turėtų atskleisti jūsų projekto aistrą ir kūrybiškumą bei paaiškinti, kodėl jis yra svarbus. Naudokite vaizdinę medžiagą, vaizdo įrašus ir kitas medijas, kurios padės atgaivinti jūsų istoriją.

Nustatykite realų finansavimo tikslą

Jūsų finansavimo tikslas turėtų būti pagrįstas faktinėmis jūsų projekto išlaidomis, įskaitant gamybos, siuntimo ir kitas išlaidas. Būtinai atsižvelkite į visus „Kickstarter” ir mokėjimų apdorojimo paslaugų mokesčius. Nustačius realų finansavimo tikslą, lengviau įgysite pasitikėjimą rėmėjų tarpe ir padidinsite tikimybę, kad pasieksite tikslą.

Sukurkite rėmėjams patrauklų atlygį

Pasiūlyti atlygį rėmėjams yra puikus būdas paskatinti prisidėti ir sukelti susidomėjimą savo projektu. Atlygiai turėtų būti pritaikyti jūsų projektui ir auditorijai, o jų kaina turėtų būti tinkama. Apsvarstykite galimybę kaip atlygį siūlyti išskirtinius ar riboto tiražo daiktus, kad padidintumėte jų patrauklumą.

Sukurkite rinkodaros strategiją

„Kickstarter” kampanijos pradžia – tai tik pradžia. Kad būtų sėkminga, turite sukurti išsamią rinkodaros strategiją, kuri padės pasiekti tikslinę auditoriją ir sukelti susidomėjimą savo projektu. Naudokite socialinę žiniasklaidą, el. paštą ir kitus kanalus, kad reklamuotumėte savo kampaniją ir suburtumėte bendruomenę aplink savo projektą. Kreipkitės į influencerius, tinklaraštininkus ir žiniasklaidos priemones, kad padidintumėte savo pasiekiamumą ir žinomumą.

Pradėkite kampaniją

Kai viską parengsite, laikas pradėti „Kickstarter” kampaniją. Pasirinkite tokią pradžios datą ir laiką, kurie maksimaliai padidins jūsų matomumą ir suteiks geriausią galimybę pasiekti finansavimo tikslą. Būtinai aktyviai reklamuokite kampaniją likus kelioms dienoms ir savaitėms iki jos pradžios ir skatinkite savo bendruomenę skleisti informaciją apie ją.

Susisiekite su rėmėjais

Bendraujant su kampanijos rėmėjais svarbu palaikyti ryšį su jais ir nuolat informuoti juos apie savo pažangą. Nedelsdami atsakykite į klausimus ir komentarus ir reguliariai dalinkitės naujausia informacija apie savo projekto vystymąsi. Tai padės sukurti rėmėjų pasitikėjimą ir lojalumą bei padidins tikimybę, kad jie ir toliau jus rems.

Tesėkite savo pažadus

Kai jūsų „Kickstarter” kampanija bus sėkmingai finansuojama, metas tesėti pažadus. Būtinai aiškiai ir reguliariai bendraukite su rėmėjais ir laiku bei profesionaliai įvykdykite apdovanojimus. Tai padės užtikrinti jūsų projekto sėkmę ir padidins tikimybę, kad jūsų bendruomenė jus parems ateityje.

DUK

1. Kiek laiko turėtų trukti mano „Kickstarter” kampanija?

Jūsų kampanija gali trukti ne ilgiau kaip 60 dienų, tačiau dauguma sėkmingų kampanijų tęsiasi 30 dienų arba trumpiau.

2. Kokią sumą turėčiau nustatyti kaip finansavimo tikslą?

Jūsų finansavimo tikslas turėtų būti pagrįstas faktinėmis jūsų projekto išlaidomis, įskaitant gamybos, siuntimo ir kitas išlaidas. Būtinai atsižvelkite į visus „Kickstarter” ir mokėjimų apdorojimo tarnybų taikomus mokesčius.

3. Ar galiu siūlyti kelis atlygius skirtingais įmokų lygiais?

Taip, siūlyti skirtingus atlygius skirtingais įmokų lygiais yra puikus būdas paskatinti įnašus ir padidinti susidomėjimą savo projektu.

4. Kas nutiks, jei mano kampanija nepasieks finansavimo tikslo?

Jei jūsų kampanija nepasieks finansavimo tikslo, niekas nebus apmokestintas, o jūs negausite jokių pažadėtų lėšų.

5. Ar galiu redaguoti savo kampaniją po to, kai ji pradėta?

Taip, galite redaguoti savo kampaniją po jos paleidimo, tačiau būtinai praneškite rėmėjams apie visus pakeitimus.

6. Kokią procentinę dalį pasiima „Kickstarter”?

„Kickstarter” pasiima 5 % surinktų lėšų, o mokėjimų apdorojimo mokesčiai paprastai svyruoja nuo 3 iki 5 %.

7. Kaip įvykdyti apdovanojimus?

Kai jūsų kampanija bus sėkmingai finansuota, gausite rėmėjų sąrašą ir jų pasirinktus apdovanojimus. Laiku ir profesionaliai įvykdykite apdovanojimus ir reguliariai bendraukite su rėmėjais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *