Būdami smulkiojo verslo savininkai, suprantate, kaip svarbu skatinti lankytojų srautą į savo parduotuvės vitriną ir matomumą internete, kad pritrauktumėte naujų klientų. Tačiau skaitmeniniame amžiuje vien tik turėti svetainę nepakanka, kad pasiektumėte sėkmę. Štai čia į pagalbą ateina vietinis SEO. Optimizuodami savo svetainę ir turinį vietos paieškos rezultatams, galite padidinti savo matomumą internete ir pritraukti daugiau lankytojų į savo verslą.
Suprasti vietos SEO svarbą
Vietos SEO – tai jūsų svetainės ir turinio optimizavimas taip, kad jis būtų rodomas vietinės paieškos rezultatuose. Kai kas nors ieško produkto ar paslaugos netoliese, paieškos sistemos, pavyzdžiui, „Google”, remdamosi įvairiais veiksniais nustato, kurias įmones rodyti paieškos rezultatuose. Optimizuodami savo svetainę ir turinį vietinei paieškai, galite padidinti savo šansus pasirodyti šiuose rezultatuose ir pritraukti daugiau lankytojų į savo verslą.
Patarimai, kaip optimizuoti svetainę ir turinį vietos paieškos rezultatams
Pateikiame keletą patarimų, kaip optimizuoti svetainę ir turinį vietos paieškos rezultatams:
- Įtraukite savo įmonės pavadinimą, adresą ir telefono numerį (NAP) į savo svetainę ir įsitikinkite, kad jis yra nuoseklus visuose internetiniuose kataloguose ir sąrašuose.
- Sukurkite konkrečiai vietovei skirtus svetainės puslapius, kuriuose būtų naudojami vietiniai raktažodžiai.
- Į savo svetainę įtraukite su vietove susijusius metaduomenis, įskaitant meta aprašymus ir antraštės žymas.
- Užtikrinkite, kad jūsų svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems įrenginiams ir greitai krautųsi.
- Kurkite aukštos kokybės vietinį turinį, orientuotą į vietinius raktinius žodžius ir teikiantį vertę jūsų auditorijai.
- Įtraukite vietos katalogus ir apžvalgų svetaines, pavyzdžiui, „Google My Business”, „Yelp” ir „Facebook”.
- Skatinkite klientus palikti atsiliepimus šiose svetainėse ir atsakykite į visus atsiliepimus, tiek teigiamus, tiek neigiamus.
Internetinių atsiliepimų ir socialinės žiniasklaidos vaidmuo siekiant vietos SEO sėkmės
Internetinės apžvalgos ir socialinė žiniasklaida gali atlikti svarbų vaidmenį jūsų vietos SEO sėkmei. Kai potencialūs klientai ieško jūsų įmonės internete, tikėtina, kad jie perskaitys atsiliepimus ir patikrins jūsų socialinės žiniasklaidos profilius, kad sužinotų daugiau apie jūsų įmonę. Pateikiame keletą patarimų, kaip pasinaudoti internetinėmis apžvalgomis ir socialine žiniasklaida, kad padidintumėte savo vietos SEO:
- Skatinkite klientus palikti atsiliepimus „Google My Business”, „Yelp” ir „Facebook” puslapiuose.
- Atsakykite į visus atsiliepimus, tiek teigiamus, tiek neigiamus, profesionaliai ir mandagiai.
- Panaudokite socialinę žiniasklaidą, kad bendrautumėte su savo auditorija, dalytumėtės vietiniu turiniu ir reklamuotumėte savo verslą.
- Į socialinės žiniasklaidos pranešimus įtraukite vietos žymas ir hashtagus, kad padidintumėte matomumą vietos auditorijai.
Kaip išmatuoti vietos SEO pastangų poveikį ir patobulinti strategiją, kad pasiektumėte geresnių rezultatų
Norint patobulinti strategiją ir pasiekti geresnių rezultatų, labai svarbu išmatuoti vietos SEO pastangų poveikį. Štai keletas pagrindinių rodiklių, kuriuos reikia stebėti:
- Svetainės lankomumas iš vietinės paieškos.
- Internetinių atsiliepimų ir vertinimų skaičius.
- Rangas vietinės paieškos rezultatuose pagal tikslinius raktažodžius.
- Įsitraukimas į socialinę žiniasklaidą, įskaitant „patinka”, komentarus ir bendrinimus.
Stebėdami šiuos rodiklius ir pagal rezultatus keisdami vietos SEO strategiją, galite nuolat gerinti savo matomumą internete ir pritraukti daugiau lankytojų srautų į savo verslą.
DUK
1. Kas yra vietinis SEO?
Vietinis SEO – tai jūsų svetainės ir turinio optimizavimo praktika, kad jis būtų rodomas vietinės paieškos rezultatuose. Ji apima konkrečiai vietovei būdingų raktažodžių naudojimą, konkrečiai vietovei skirtų puslapių kūrimą ir užtikrinimą, kad jūsų verslo informacija būtų nuosekli ir atnaujinta visuose internetiniuose kataloguose ir sąrašuose.
2. Kodėl vietos SEO svarbus mažoms įmonėms?
Vietos SEO yra svarbus mažoms įmonėms, nes gali padėti padidinti lankytojų srautą į jūsų parduotuvės vitriną ir padidinti jūsų matomumą internete. Atsidūrę vietos paieškos rezultatuose, galite pritraukti naujų klientų ir plėsti savo verslą.
3. Kaip galiu optimizuoti savo svetainę vietinei paieškai?
Savo svetainę galite optimizuoti vietinei paieškai įtraukdami į ją savo įmonės pavadinimą, adresą ir telefono numerį, kurdami konkrečiai vietovei skirtus puslapius, pridėdami vietovei skirtus metaduomenis ir kurdami aukštos kokybės vietinį turinį.
4. Kokius internetinius katalogus ir apžvalgų svetaines turėčiau įtraukti į savo sąrašą?
Kai kurie internetiniai katalogai ir apžvalgų svetainės, į kurias turėtumėte būti įtraukti, yra „Google My Business”, „Yelp” ir „Facebook”. Šiomis svetainėmis vartotojai dažniausiai naudojasi norėdami rasti ir peržiūrėti vietos įmones.
5. Kaip galiu paskatinti klientus palikti atsiliepimus „Google My Business”, „Yelp” ir „Facebook” puslapiuose?
Skatinti klientus palikti atsiliepimus „Google My Business”, „Yelp” ir „Facebook” puslapiuose galite tiesiogiai jų prašydami, įtraukdami raginimą imtis veiksmų savo svetainėje ir el. pašte bei teikdami išskirtinį klientų aptarnavimą.
6. Kaip dažnai turėčiau reaguoti į atsiliepimus internete?
Turėtumėte laiku reaguoti į visus internetinius atsiliepimus – tiek teigiamus, tiek neigiamus. Siekite atsakyti per 24-48 valandas, kad parodytumėte, jog vertinate savo klientus ir rimtai žiūrite į jų atsiliepimus.
7. Kaip galiu įvertinti savo vietinio SEO pastangų poveikį?
Vietos SEO pastangų poveikį galite išmatuoti stebėdami tokius rodiklius, kaip svetainės lankomumas iš vietos paieškos, internetinių atsiliepimų ir vertinimų skaičius, vietos paieškos rezultatų reitingas pagal tikslinius raktažodžius ir įsitraukimas socialinėje žiniasklaidoje.
8. Ką turėčiau daryti, jei nematau norimų vietos SEO pastangų rezultatų?
Jei nematote norimų vietos SEO pastangų rezultatų, gali būti, kad atėjo laikas patobulinti savo strategiją. Apsvarstykite galimybę stebėti ir analizuoti savo rodiklius, kad nustatytumėte sritis, kurias reikėtų tobulinti, kurti daugiau aukštos kokybės vietinio turinio ir kreiptis pagalbos į SEO ekspertą.